Wednesday, December 29, 2010

Easiest Way To Suck Your Own Cock

Lucio Diodati Franchising


COLORS care for many years the distribution of work of Lucio Diodati.
Search franchisees, preferably with no location and willing to act privately.
offers assistance for start-up and advertising material.


Colors - Art Project in Franchising

Industry: ; art
Activities: posters, prints, watercolors and paintings
Core business: art Lucio Diodati
Minimum investment: ...............
Name of Franchisor: Colors

Address: Via Tiburtina Valeria 51 / c
65026 Popoli (Pescara)
                              telefono 085 9879077
E-mail:                                                   colori74@tiscalinet.it  
web                                                         http://web.tiscali.it/colori74/index.html
                 



Chi è il franchisor?
È l’imprenditore che ha scelto la formula commerciale del franchising per replicare il modello di business della sua attività realizzando una rete di affiliati, i franchisee, che ne usano l’insegna, il format e i prodotti.

Chi è il franchisee?
È l’imprenditore che, attraverso un accordo che lo lega al franchisor, opera all’interno di un sistema che fa capo all’azienda, la franchise, a cui è legato da obblighi contrattuali stabiliti (ad esempio, l’uso esclusivo del marchio).

Che cos’è il franchising?
È l’accordo con cui un’azienda concede a una persona o società, a fronte del pagamento di un canone, il diritto di usare il marchio e l’insegna per venderne prodotti o servizi. Il franchising è un accordo di collaborazione tra un’azienda, il franchisor o affiliante - che ha una formula commerciale consolidata - e la persona o società, il franchisee o affiliato, che aderisce a questa formula. Il franchisor concede al franchisee il brand, i suoi prodotti o servizi, l’assistenza tecnica e il metodo operativo di gestione dell’attività.

Perché scegliere il franchising?
  • Il franchising promuove l’intraprendenza e lo spirito di iniziativa e incoraggia l’indipendenza lavorativa. La validità di questa formula di eccellenza per l’economia nazionale e mondiale è confermata dai dati ufficiali per il 2009: il giro d’affari delle reti in franchising è stato di 21 miliardi e 774 milioni di €, 1, 7% more than the previous year, with a total of 180,525 persons employed.
  • This business method is a risky investment business limited.
  • join a network means using the sign, the products / services of a concept that the market already knows. This makes it easier to get in touch with the market of potential customers and avoid mistakes caused by inexperience.
  • The affiliate can take up the business, relying on the right training and transfer of know-how from the franchisor.
  • The affiliate can count on support and continuing maintenance by the parent.
  • The business franchise uses a scale of cost-effective: those for the advertising that the franchisor can make to those of the affiliate buys goods directly from the franchisor.
  • The franchisor "sells" and a proven formula for success and above all avoid the occurrence of errors that usually self-commits to inexperience and in which sometimes can be found the source of the cessation.
  • Franchising is the ideal option for those who want an independent.
  • The franchise is the only way through which any person, even with limited capital, it may become independent with the possibility of increasing their assets in proportion to their real ability and commitment.
  • The main feature of the success of franchising is the release of creative energy that occurs when the franchisees decide to invest their savings. The industry needs more capital to entrepreneurs and imaginative that they can find and fill any gap in the distribution system.

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